vrijdag 4 maart 2011

Lancering Verplicht gelukkig een mega succes!

De honderdtwintig exemplaren die de Nieuwe Boekhandel gister in voorraad had, waren in no time uitverkocht.
Dit na een prachtige toespraak van Christoph Buchwald, uitgever van Uitgeverij Cossee. Daarna bood ik de eerste twee exemplaren van VERPLICHT GELUKKIG aan mijn twee kinderen aan. Dat gebaar werd gevolgd door twee zeldzaam ontroerende, confronterende en geestige toespraken. Ze peperden me beiden in dat ook ik een bijendans heb opgevoerd. Wat dat betekent ga ik hier niet uitleggen, lees mijn boek maar!
Het koste moeite voor deze geëmotioneerde moeder, om daarna nog een gedeelte te doen uit de presentatie die ik heb samengesteld uit een aantal boekfragmenten, opdat ik door boekenwinkels, bibliotheken en theaters in huis kan worden gehaald en niet alleen voorlees, maar ook voorspeel hoe de spraakmaker mijn jeugd beïnvloed heeft en een impressie geef van de geschiedenis waar ik uit voorkom.


  Daarna barstte de verkoop los en mocht ik spelen dat ik een echte schrijfster was, die urenlang signeerde. Wat een feest! Vanmorgen mailde mijn zoon me de ultieme reclametekst: VERPLICHT GELUKKIG IS VERPLICHTE KOST! Dat je het maar weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten